facebook-pixel

D.U.K.

DUK (Dažniausiai Užduodami Klausimai)

Bendrieji Klausimai

Kuriuos baldus turite sandėlyje?
Visos mūsų prekės yra užsakomos iš tiekėjų užsienyje, todėl prekių sandėlyje neturime. Numatomas pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvienos prekės aprašymo.

Ar gaminate baldus pagal individualius užsakymus?
Deja, mūsų gamintojas negamina baldų pagal individualius matmenis ar specifinius užsakymus.

Ar galima rinktis kitokias baldo spalvas nei nurodyta svetainėje?
Ne, visos galimos baldo spalvos yra nurodytos mūsų svetainėje.

Ar teikia baldų surinkimo paslaugą?

Ne, baldų surinkimo paslaugos nesuteikiame, nebent galime apmokėti meistro-baldininko išlaidas tuo atveju, jeigu yra baldo brokas.

Kaip užsisakyti/atsisakyti naujienlaiškio?
Naujienlaiškį galite užsisakyti mūsų svetainėje, nurodydami savo el. pašto adresą. Atsisakyti naujienlaiškio galite bet kuriuo metu paspaudę nuorodą el. laiško apačioje.

 

Garantija ir Grąžinimas

Ar baldams suteikiate (gamintojo) garantiją?
Taip, visiems mūsų parduodamiems baldams taikoma 24 mėnesių gamintojo garantija. Daugiau informacijos rasite mūsų "Garantijos ir Grąžinimo" puslapyje.

Kur reikėtų kreiptis, ir kokią informaciją pateikti dėl baldo defekto?
Jei pastebėjote baldo defektą, susisiekite su mumis el. paštu info@jaukisofa.lt, pridėkite nuotrauką ar vaizdo įrašą, kuriame aiškiai matytųsi defektas.

Kiek laiko reikia laukti garantinių dalių?
Garantiniai trūkumai paprastai ištaisomi per 15-45 dienas nuo pretenzijos užregistravimo.

Ką daryti, jei norime grąžinti baldą?
Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su mumis el. paštu info@jaukisofa.lt arba telefonu +37065666563 per 30 dienų nuo pristatymo dienos.

Ką reiškia 365 dienų pinigų grąžinimo garantija?
Jei nesate 100 % patenkinti gauta preke, galite ją grąžinti per 30 kalendorinių dienų ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Grąžinimu pasirūpinsime mes – atsiimsime prekę nemokamai.

 

Apmokėjimas

Kaip galima apmokėti užsakymą?
Priimame bankinius pavedimus, kreditines korteles, taip pat galite apmokėti pristatymo metu grynaisiais arba kortele.

Kada grąžinate pinigus, jei atšaukiame apmokėtą užsakymą?
Jei užsakymas buvo apmokėtas ir atšauktas, pinigai yra grąžinami per 1 darbo dieną.

 

Pristatymas

Kiek kainuoja pristatymas?
Pristatymo ir užnešimo paslauga kainuoja 20 EUR.

Ar galima sekti savo užsakymo būseną?
Taip, užsakymo būseną galite sekti prisijungę prie savo paskyros mūsų svetainėje.

Kuriuo metu pristatote baldus?
Pristatymo laikas nurodytas prie kiekvienos prekės aprašymo.

Baldai yra pristatomi jūsų pačių transportu ar per pristatymo tarnybas?
Baldus pristatome per savo partnerius – pristatymo tarnybas.

Ar vairuotojas užneš baldus?
Taip, užnešimo paslauga yra įtraukta į pristatymo kainą.

Ar galima pasirinkti tikslią pristatymo dieną?
Taip, susisiekite su mumis, kad suderintumėte jums tinkamiausią pristatymo laiką.

 

Užsakymas

Kaip galima pateikti užsakymą?
Užsakymus galite pateikti tiek telefonu, tiek internetu.

Per kiek laiko patvirtinate užsakymus?
Užsakymus patvirtiname iš karto po jų pateikimo.

Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?
Užsakymą galite atšaukti susisiekę su mumis telefonu arba el. paštu.

Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip, sąskaitos faktūros yra išrašomos po užsakymo patvirtinimo.

Šis dokumentas buvo paskutinį kartą atnaujintas 2024 m. rugpjūčio 11 d..