Garantija ir Grąžinimas
Visą informaciją apie prekių grąžinimą bei garantinį aptarnavimą teikiame telefonu +37065666563 arba el. paštu info@jaukisofa.lt. Daugiau informacijos bei galimas papildomas sąlygas rasite žemiau.
30 Dienų Pinigų Grąžinimo Garantija
Jei nesate 100 % patenkinti gauta kokybiška preke, ją galite grąžinti per 30 kalendorinių dienų ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Baldų grąžinimu pasirūpinsime mes – atsiimsime juos nemokamai per 5 darbo dienas, nebent susitarta kitaip.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimo sąlygos:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje. Pastaba: apžiūrint prekę, galite pašalinti pakuotės uždarymui skirtas juostas.
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima.
- Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) bei išsaugojusi savo vartojamąsias savybes. Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė.
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta.
- Prekė negali būti naudota.
- Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.
Prekių Grąžinimo Procesas
Norėdami grąžinti prekę (-es) per 30 dienų nuo jos pristatymo dienos, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@jaukisofa.lt arba telefonu +37065666563 ir nurodyti tikslų grąžinamos prekės (-ių) pavadinimą arba kodą bei savo užsakymo numerį.
Pinigų Grąžinimas
Sekančią dieną po prekių atsiėmimo, mes pervesime sumokėtus pinigus į Jūsų banko sąskaitą.
24 Mėn. Kokybės Garantija
Visoms mūsų elektroninėje parduotuvėje esančioms prekėms suteikiama 24 mėnesių gamintojo garantija. Pagrindines prekės savybes ir taikomą garantinį laikotarpį rasite prie kiekvienos prekės esančiame savybių aprašyme arba garantiniuose talonuose.
Įsigijus prekę, rekomenduojame ją atidžiai apžiūrėti bei neišmesti pakuotės, kol baldas nėra surinktas. Garantinio aptarnavimo atveju gali reikėti papildomos informacijos, kuri pateikiama ant prekės pakuotės.
Garantinio aptarnavimo suteikimo sąlygos:
- Surenkant baldus pirkėjas privalo laikytis prie baldų pridėtos surinkimo instrukcijos.
- Baldai turi būti naudojami pagal paskirtį ir prižiūrimi vadovaujantis priežiūros taisyklėmis.
- Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
- Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims ir baldiniam audiniui.
Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
- Prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės.
- Baldai nukentėjo dėl force majeure aplinkybių.
Garantijos Suteikimo Procesas
Jeigu garantijos galiojimo laikotarpiu pastebėjote prekės trūkumų, susisiekite su mumis elektroniniu paštu info@jaukisofa.lt ir prisekite nuotrauką arba kitą vaizdinę medžiagą (video), kurioje aiškiai matytųsi minimi trūkumai. Garantiniu laikotarpiu nustatytus gamybos defektus įsipareigojame pašalinti per 15-45 kalendorines dienas nuo pretenzijos užregistravimo dienos. Kitus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita.
Jei įsigiję prekę pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti ją per 24 mėnesius nuo jos pristatymo dienos. Tokiu atveju nekokybišką prekę nemokamai pakeičiame kokybiška arba grąžiname sumokėtus pinigus. Grąžinamas prekes atsiimame per 5 d.d. nemokamai.
Šis dokumentas buvo paskutinį kartą atnaujintas 2024 m. rugpjūčio 11 d..